Chillen op de antillen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Puck Jonkers - WaarBenJij.nu Chillen op de antillen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Puck Jonkers - WaarBenJij.nu

Chillen op de antillen

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Puck

21 Augustus 2006 | Nederland, Amsterdam

Bon Dia!!
Mijn eerste week zit er op! Begin al aardig te wennen, al ben ik iedere avond echt doodop... Afgelopen weekend ben ik voor het eerst op het strand geweest hier, Mambo beach. Ook de foto's volgen zo. Let wel: dit is niet het mooiste strand van het eiland, dus niet dat jullie denken: he gadver!! Hihi.
Verder zijn we op mijn stageplek druk bezig met het inrichten van de gallerie voor de expositie: Under Construction. Deze wordt namelijk komende donderdag geopend. De gallerie gaat officieel pas in december open, maar deze expositie is alvast een voorproefje. Vandaar ook de naam Under Construction, nog niet alles is perfect afgewerkt in de ruimte dus dat past allemaal mooi in het plaatje.

Vanavond ga ik naar de film: World Trade Center. Daar moeten jullie geloof ik nog even op wachten maar ik laat nog wel weten of het de moeite waard was.

Tot het volgende bericht, ayo!!

  • 21 Augustus 2006 - 21:32

    Mariet:

    Hallo Puck, net je bijgewerkte site ontvangen, vers van de pers. Ben benieuwd naar foto's en naar nieuwe berichten van je. Groeten xxxx

  • 21 Augustus 2006 - 22:16

    Sen:

    Hey Puck,
    Het weer is daar 10x beter dan hier in Nederland! Leuke foto's alleen je moet wel wat bruiner worden(niet zo bruin als mij) Want nu val je wel erg op haha. Maar je hebt nog een hele tijd dus dat zal wel lukken met dat kleurtje. Hier bij ons op de NHTV zijn de hertentamens alweer begonnen. Dat is iets waar jij geen last van zal hebben. Voor de rest heb ik nu ff niets te melden. Dus de groetjes maar weer -xxx-

  • 22 Augustus 2006 - 07:08

    Canard!!:

    Hey Zussie!!
    Tijd genoeg om lekker te chillen onder palmboompje met cocktailtje drbij, zie ik. :D Strand zag er al aardig mooi uit! Maar dr zijn dus nog mooiere! Mooie foto's. Gisteren was Eddy Zoey op tv, die de gastvrijheid in Curacao testte, was erg leuk om te zien! haije wah! xxx

  • 22 Augustus 2006 - 09:02

    Berny:

    eej puckie! Leuke foto's man, ben jaloers op je!! Ik zit nu in de eurekaweek, mijn gidsengroepje is wel oke, maar ze moeten nog ff los komen! xx

  • 22 Augustus 2006 - 15:02

    Anne:

    Hey Puck! Super joh, dat strand! Beter dan "Venlo beach" En het weer is zo te zien ook heel wat beter dan die onweer hier. Zijn het ook leuke mensen daar op je stageplek? Geniet ervan! Kus Anne

  • 22 Augustus 2006 - 15:44

    Van Je Zeer Gewaardeerde Tennispartner:

    He Puckie! Het bevalt je goed daar zie ik!? Ik verwacht wel nog wat meer foto's hoor! Blijf je daar trouwens wel in vorm voor als je terug komt? We gaan dan natuurlijk wel een potje tennissen met Sanne en Jos!

    Veel plezier nog,
    groetjes, kus, Boy

  • 22 Augustus 2006 - 17:31

    Evelien:

    heej aardmannetje van me!! leuk man dat het je bevalt daaro. mis jou en je grappen nu al. hou ons op de hoogte wil alles weten van je stage tot lange nachten op het strand ;)!! groetjes ET

  • 22 Augustus 2006 - 19:39

    Karel:

    Hey Pucky, ziet er leuk uit daar in het zonnige zuiden. Hier in Noorwegen gaat ook alles best.
    kijk maar om sogndal2006.fotopic.net

  • 23 Augustus 2006 - 10:04

    Michelle:

    Hee Puckie! Leuk om te lezen hoe het met je gaat! De foto's zien er errug goed uit hoor, ben jaloers! En ben ook benieuwd naar je volgende verhalen + foto's. Dikke X Michelle

  • 25 Augustus 2006 - 12:38

    Linda:

    Hey Puck!!Zo te horen heb je het wel naar je zin daar!! Fijn om te horen!! Hier is ook alles ok! Linda en Ron gaan morgen naar Mysterieland en ik ga lekker chillen in Roermond ;-) hihi! Had je al gehoord van José dat Albert ineens voor de deur stond bij José?? Echt leuk voor haar. Ze blijven in het weekend bij mij pitten! Nou ik hoor het wel verder! Heel veel plezier! Dikke kus Linda

  • 27 Augustus 2006 - 20:31

    Petra M.:

    Ha Puck,

    Mooie foto's. Leuk dat we je verhalen kunnen volgen.

    Groetjes, dikke kus, Petra M.

  • 31 Augustus 2006 - 01:37

    Sjuard:

    Yo Puck met ck, je mag best wat meer typen. Zo is er ook geen donder te beleven he :P zie je op de patio

    Nochí

    Sjuard

  • 31 Augustus 2006 - 19:26

    Mariet:

    sjuard heeft wel gelijk. welterusten en tot volgende week. xxxxxx

  • 01 September 2006 - 07:03

    Ted:

    Vind ik ook!!!

  • 04 September 2006 - 11:21

    Lisette:

    Het duurt wel lang voordat we weer mogen genieten van je verhalen... Je hebt het zeker te druk met op het strand liggen ;)

    xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

03 April 2007

Boslandcreool-experience

24 Maart 2007

Hallo uit Paramaribo

20 Maart 2007

Daar issie weer!!!

02 Januari 2007

Feliz Ana Nobo!!!

20 November 2006

Jo Homies!!!
Puck

Actief sinds 11 Juli 2006
Verslag gelezen: 279
Totaal aantal bezoekers 40761

Voorgaande reizen:

07 Januari 2013 - 04 Augustus 2013

Zuid Oost Azie

13 Augustus 2006 - 13 Augustus 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: