Joehoe!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Puck Jonkers - WaarBenJij.nu Joehoe!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Puck Jonkers - WaarBenJij.nu

Joehoe!!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Puck

15 Augustus 2006 | Nederland, Amsterdam

Zo, ik ben veilig geland! Zondag toen ik aankwam al meteen door mijn nieuwe huisgenoten meegenomen naar Mambo. Dat is een strand met een leuke feesttent waar het op zondagavond te doen is. Helaas gaan die huisgenoten volgende week weg, maar niet getreurd! Er komen allemaal nieuwe voor in de plaats. Dan kan ik die weer even wegwijs maken hier.
En gisteren heb ik hier eens een beetje rondgelopen en 's middags lekker wezen zwemmen bij het Plaza hotel. Strandjes zijn er niet echt op loopafstand. Maar die krijg ik komend weekend vast wel te zien.
Vandaag heb ik mijn eerste stagedag gehad. Dat ging allemaal wel goed. Vooral veel informatie verkregen over de studie- en beroepenmarkt. De komende maanden ga ik me vooral bezig houden met de organisatie hiervan. Vanmiddag nog een lunchafspraak gehad. Dat was echt lekker zitten op een terras met uitzicht op de zee aan de ene kant en de leuke gekleurde huisjes van Willemstad aan de andere kant.

Jullie horen wel, ik amuseer me hier prima! Alleen heb ik wel best veel last van de jetlag, maar dat is een kwestie van wennen. Net zoals het klimaat. Erg warm en ook wel benauwd en klam. Maar dat komt ook wel goed. De komende maanden worden de warmste van het jaar dus dat wordt nog wat!

Zo, dat was het wel even in een notendop, hihi! Foto's komen later, die zal ik jullie zeker niet onthouden!!

Bedankt voor alle berichtjes trouwens! Echt grappig en lief en leuk!!
Tot het volgende bericht, x x x

  • 15 Augustus 2006 - 21:27

    Stephan:

    pucky geniet ervan en kom gezond en gebruind terug!

  • 16 Augustus 2006 - 06:17

    Venus Williams:

    Eej jong! Goed om te horen dat alles top daar gaat.. Geniet er maar lekker van!! Grussen

  • 16 Augustus 2006 - 06:49

    Berny:

    Puckschen! fijn dat je goed aangekomen bent daar! Zo te lezen krijg je het wel naar je zin daar!! De ballen he! xx

  • 16 Augustus 2006 - 09:39

    Debs:

    ha puckske,

    leuk om te horen dat je het zo naar je zin hebt. Wist helemaal niks van je wilde plannen, zo zie je maar weer. Ben maar blij met het weer , hier is het puine pietje regen en brrrrr. Ik ga zelf 1 november ook op reis samen met mijn vriend, stuur je dan de link wel , kunnen we elkaar een beetje in de gate houden hè ? veel plezier daar liefs -x Debs

  • 16 Augustus 2006 - 09:57

    Joni:

    Ha Puck!
    Super dat je veilig bent aangekomen en dat je het al erg goed naar je zin hebt daar! Geniet maar van het mooie weer, want hier is het echt drie keer nix! Veel plezier he!
    Groetjes -xxx-Joon!

  • 16 Augustus 2006 - 11:12

    Sandra:

    he puckie,ja ik hoor het wel,jij amuseert je daar wel,ons een beetje lekker maken met je zon,zee en strand,terwijl wij hier in de regen zitten.naja vrijdag begint lowlands hi hi.kussssssss

  • 16 Augustus 2006 - 13:47

    Maike:

    Heej Puck, die vriend van me (van de camping in Zeeland) gaat bij Mambo werken. Leuk he! Dan moet je hem maar de groetjes van me doen als hij daar is. Hij is er in Okt pas. Je komt hij vast tegen nu je weet waar hij gaat werken. Al meteen een lunchafspraak op je eerste stagedag. Jij bent ook meteen belangrijk, hihi. Veel succes nog!! En tot je volgende bericht. Doeiii X

  • 16 Augustus 2006 - 13:48

    Resi:

    He Pucky,
    Ik lees dat je het al goed naar je zin hebt daar! Geweldig! Geniet maar dubbel, ook voor mij!
    Dikke kus x

  • 16 Augustus 2006 - 14:26

    Ine:

    Ha Puck! Waat fijn um te huure detse good bis aangekomme en fijn gestarts bis!
    Ik heb mien ierste stagewaek dr auk al op zitte! Waas erg leuk. Vandaag al allein gedreijd met groep 3 en ech super um te zeen wie enthousiast die kinder zien um te liere laeze en raekene enzoe!
    Ik zal dich wal op de huujgte halde via de mail!
    Vuul succes en vuul plezeer!
    Kus Ine

  • 16 Augustus 2006 - 16:12

    Natascha:

    hey pucky,jij hebt t toch maar getroffen hoor.Wij moeten hier al blij zijn met één dag zonder regen.Veel plezier in ieder geval,ben benieuwd naar je verdere verhalen.xxx Tas

  • 16 Augustus 2006 - 18:03

    Yvonne:

    vuul plezeer in curacao!

  • 17 Augustus 2006 - 11:15

    Petra Boelhouwer:

    Hallo Puck,
    zojuist deze site doorgekregen. Hartstikke leuk. ik ga in ieder geval regelmatig kijken. Laat alles lekker op je afkomen en geniet er volop van. Groetjes.

  • 17 Augustus 2006 - 12:03

    Broertje:

    Heeey Puckel!!

    Mooi, bis good aangekomme, now hope det verder aok alles good geit;).
    K kom aok nog langs he, waal in de herfstvakantie..Maja, kinse mich teminste waal nog een cadeautje op mien verjeurdaag geve!:P
    Groetjes -x- Jos en tot oktober!!

  • 17 Augustus 2006 - 16:03

    Desiree:

    Hee Puck!!
    Je zult je vast wel vermaken! Heel veel plezier.........en....misschien kun je daar een aantal nieuwe moppen verzamelen..?! Ik wil ze dan graag horen haha Doeiii xxx

  • 17 Augustus 2006 - 18:53

    Michelle:

    Ha Puckie! Alles goed? weer een beetje bijgekomen van de reis? Hoe bevalt het op je kamer met je nieuwe huisgenoten? Ben erg benieuwd... Veel plezier!! Dikke XXX

  • 19 Augustus 2006 - 09:58

    Banc:

    Haaaaaaaaa Puckieee!!!
    Hoe is het 'ginds' :p ?
    Hier in het pittoreske Bakel is alles top als altijd! Heeeeeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeeeeeel plezier daar, maar jou kennende zal dat wel lukken :D

    xxx Banc

  • 20 Augustus 2006 - 09:51

    Saya:

    Heee lekker ding!! Jaaa hoor, zij zit al lekker in Willemstad... super hoor meid! Lekker naar je zin hoor ik al??? Komt er nog wel wat van studeren dan....?? Hihihi boefje! Lekker zeg, geniet er maar goed van!! Veel plezier en doe geen dingen die ik ook niet zou doen he... ghe ghe.
    Dikke smakkerd van Saya

  • 20 Augustus 2006 - 14:12

    Ellen:

    Heey Puckske, Echt super veel plezier op je stage en hier zijn we echt allemaal jaloers op je!!! Eindelijk vakantie en alleen maar regen... Geniet er maar van daar. PS: Ik verwacht wel weer een super home-video! Maar de vorige zal moeilijk te overtreffen zijn haha. Groeten Ellen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

03 April 2007

Boslandcreool-experience

24 Maart 2007

Hallo uit Paramaribo

20 Maart 2007

Daar issie weer!!!

02 Januari 2007

Feliz Ana Nobo!!!

20 November 2006

Jo Homies!!!
Puck

Actief sinds 11 Juli 2006
Verslag gelezen: 256
Totaal aantal bezoekers 40761

Voorgaande reizen:

07 Januari 2013 - 04 Augustus 2013

Zuid Oost Azie

13 Augustus 2006 - 13 Augustus 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: