Feliz Ana Nobo!!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Puck Jonkers - WaarBenJij.nu Feliz Ana Nobo!!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Puck Jonkers - WaarBenJij.nu

Feliz Ana Nobo!!!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Puck

02 Januari 2007 | Nederland, Amsterdam

Ten eerste wens ik jullie allemaal een heel gelukkig 2007!!! Goed doorgehouden allemaal? Hier was het in ieder geval goed vertoeven tijdens de jaarwisseling, maar daar zal ik later meer over vertellen.

Bij deze maak ik dus meteen een goed voornemen voor dit jaar waar: even een nieuw bericht plaatsen! Het wordt steeds lastiger om een bericht te plaatsen want ja... veel nieuwe dingen maak ik eigenlijk niet mee. Klinkt misschien saai maar ik heb het nog altijd goed naar mijn zin! Maar een volgend voornemen: even wat meer avonturen gaan beleven zodat ik nog eens wat te vertellen heb, hihihi!

Sinds 24 december pas ik nu op het huis van Daisy. Zij is t/m 9 januari in Nederland. We hebben hier dus ook kerst gevierd. Jasna (ganggenootje) wilde met kerst wel gevulde kalkoen maken. Daar had natuurlijk niemand wat op tegen! Maar aangezien er geen kalkoen in een combimagnetron past, is het maar gevulde kip geworden. Met tien huisgenoten hebben we dus eerste kerstdag bij Daisy thuis gevierd. Het was echt gezellig en heel lekker!! Zo'n feestmaal krijgen we hier ook niet iedere dag!
Tweede kerstdag ben ik even gaan werken. Er was namelijk een cruiseschip. De gallery bevindt zich namelijk in Rif Fort. Normaal gesproken is het daar erg rustig en weinig te doen. Maar wanneer er een schip is, is het volle bak omdat Rif Fort de doorgang is voor cruisetoeristen om in het centrum te komen. Het duurde erg lang voordat het een beetje op gang kwam, maar later op de middag toch nog een ketting van struisvogeleieren verkocht en nog een schilderijtje. Gelukkig toch niet voor niets geweest. Overigens zijn ze achter Rif Fort nu een mega-hotel-complex van Renaissance aan het bouwen. Alle winkeltjes en restaurantjes in Rif Fort zitten een beetje te wachten tot dat klaar is want dan zal er meer te doen zijn binnen het Fort. Maar dat ga ik niet meer meemaken want dat is pas klaar in November.

Nu is ook de periode aangebroken dat veel mensen bij ons in huis weer naar huis moeten. Afgelopen donderdag hebben we al afscheid genomen van drie kerels van onze gang, o.a. Joris en Rene, waar we wel veel mee omgingen. Nu zitten we dus nog maar met z'n 7-en. (Nou ja, 8-en want Bart woont eigenlijk ook bij ons op de verdieping) Wel vreemd dat er dadelijk weer allemaal nieuwe komen. Mijn stage is vergeleken met die van anderen heel lang. De meesten hebben maar ongeveer 4 of 5 maanden. Ik ben hier in totaal 8 maanden. Ik was als een van de eersten hier, heb iedereen zien komen, en nu gaat iedereen weer weg. Wel jammer op zich, maar nieuw vlees in de kuip is ook niet altijd verkeerd natuurlijk!

Met oud op nieuw hebben we ons ook prima geamuseerd. Om zeven uur hebben we bij restaurant 'de Tropen' het nederlandse oud en nieuw gevierd. Was erg gezellig en nog een leuke trommelband die kwam trommelen daar. En flink doofgeknald met een 2-miljoen-klapper. Na 'de Tropen' zijn we wat gaan drinken in 'de Nachtwacht'. Dat is weer een cafeetje bij ons in de straat. Daar was iedereen al behoorlijk aangeschoten. Vervolgens om elf uur gingen we naar Mambo waar we de jaarwisseling en de rest van de nacht hebben doorgehouden. Ook nog mogen genieten van een optreden van Gerard Joling en Luv (Patty Brard & Co)! Maar daar hebben we eigenlijk niet zoveel van meegekregen. Heb wel nog een glimp van ze opgevangen maar daar wordt je ook niet al te vrolijk van dus zijn we effe op het strand gaan zitten, hihihi!

Het waren dus weer geslaagde dagen! Nu heb ik nog een dagje vrij, maar daarna is het weer voorbij met de pret en gaan we weer lekker aan het werk! Bij mijn stage heb ik nog genoeg te doen en het bevalt me nog altijd heel goed. Afgelopen maand was het nogal druk en erg hectisch, maar nu gaan we weer fris en fruitig het nieuwe jaar in!

Deze maand willen Bart en ik ook eens gaan beginnen met een duikcursus. Ook een voornemen dus dat we toch zeker wel waar moeten gaan maken.
Verder komen mijn pappie en mammie ook 19 januari! En zussie Kwak komt hier carnaval vieren, en twee nichtjes Resi en Susan komen in maart nog op vakantie dus nog genoeg leuke vooruitzichten. En dan in april ergens kom ik toch maar een keer naar huis. Tja, half april moet ik weer naar school dus dan is het uit met de pret. Maar zover is het nog lang niet, en zover hoeft het van mij ook nog niet te zijn, dus ga ik nu maar weer even lekker in de hangmat liggen, hihihihihihihi!!!

Dames en kerels, swa's en chollers, tot later dit jaar!!!

AJO!!!

  • 02 Januari 2007 - 15:48

    Zussie Kwak:

    Puckyyyy!!
    Veur idderein op Curacao ouk de beste winse! Dus gen spannende avonturen dit kier.. Neet met Geer en Luv op het podium gestoan? hihi Maar wal gooie veurnemens! Des het begin! Kerst en niejoar waar heej ouk hardstikke leuk! Lekker gegeate en genikst.. Nou mot ik weer verder met sgoeldinger:S Schuut neet op als dr steeds emus deej 'Huggie' het tege mich zit te proate op msn... Wuurd tied desse wear aant werk geis idd! Grapje!! hihihi! Nou dink det ik nou dan maar weer ens verder goan.. Viel spaB nog op diene vreej daag en de res van de weak in het luxe hoes! Vanmiddaag goan ik de foto's bekieke. Doot Bart de groete. Haije wah! xxx Canard
    PS nog 45 daag!:D

  • 02 Januari 2007 - 16:17

    Petra Mercus:

    Ha Puck en Bart,
    gelökkig niej jaor.

  • 02 Januari 2007 - 17:07

    Caroline:

    Auk happy new year van mich!!!!!!!!!! Natuurlik!

  • 02 Januari 2007 - 23:04

    Loes:

    Ha Puck,
    Gelukkig nieuwjaar! Goed om te horen dat je het nog steeds prima naar je zin hebt daar!
    Ik wens je nog heel veel plezier daar en dan zie ik je in april wel weer een keertje op school he!

    Groetjes,
    Loes

  • 03 Januari 2007 - 13:36

    Bart:

    Heej Puck!!

    gelökkig niejaor en beste winse!!

    Fijn um te hure desse ut zoë nao diene zin haes, wie vet liek mich det ouk!! IK WIL OUK!! :D:D.

    Hiel vuul plezeer nog, geneet dervan!!

  • 04 Januari 2007 - 17:42

    Michelle:

    Ha Puckie!
    Gelukkig nieuwjaar! Heb je m'n kaartje al ontvangen? Hier waren kerst en oud&nieuw ook geslaagd. Leuke foto's weer, en die ketting staat je goed! Veel plezier nog!
    Dikke kus, Michelle

  • 04 Januari 2007 - 17:44

    Michelle Weer:

    oja, ik zag dat we hier trouwens ook choco slagroom hebben, hihi. Kus je er ook lekker van smullen als je weer hier bent.

  • 25 Januari 2007 - 00:50

    Lielie:

    Puckie!

    Je gaat dus goed daar zo te lezen! Goedzo!

    Ik wil btw wel weer eens wat nieuws lezen en nieuwe feauteaus zien :D

    Zodra je weer terug bent gaan we eens even real life bijkletsen en (hollandse) biertjes doen in de NachtWacht!

    Hasta Luego vanuit het veel te koude Holanda!

    Beso!

  • 13 Februari 2007 - 12:32

    Teddie:

    Kump dr nog een niej verhoal??;)

  • 13 Februari 2007 - 12:33

    Teddie:

    ps. Nog 3 nachjes slaope!!:D

  • 11 Maart 2007 - 13:49

    Carmen:

    Heey KEREL!!!!

    Ik ben het wel met je zusje eens.. wanneer komt er een nieuw verhaal.. Je hebt in tussentijd genoeg meegemaakt.. genoeg mensen naar huis gebracht, je ouders op bezoek gehad, je zusje op bezoek gehad.. einde stage gehad en euhm nieuwe mensen in huis gekregen.. vertel vertel...

    Oh als je straks weer in Nederland ben moeten we snel afspreken en weer lekker gaan bijkletsen.. Heb echt zin je weer te zien!!! Ik heb marloes nog steeds niet gemaild over die fotos.. ga ik dadelijk maar ff doen denk ik..

    Heb je trouwens die 2 vriendinnen van mij al leren kennen? doe ze anders maar de groeten van mij en laat ze maar zien in welk huis ik heb gezeten :D

    tot snel...

    Liefs en een dikke sunchi
    Carmen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

03 April 2007

Boslandcreool-experience

24 Maart 2007

Hallo uit Paramaribo

20 Maart 2007

Daar issie weer!!!

02 Januari 2007

Feliz Ana Nobo!!!

20 November 2006

Jo Homies!!!
Puck

Actief sinds 11 Juli 2006
Verslag gelezen: 304
Totaal aantal bezoekers 40764

Voorgaande reizen:

07 Januari 2013 - 04 Augustus 2013

Zuid Oost Azie

13 Augustus 2006 - 13 Augustus 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: