Hallo uit Paramaribo - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Puck Jonkers - WaarBenJij.nu Hallo uit Paramaribo - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Puck Jonkers - WaarBenJij.nu

Hallo uit Paramaribo

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Puck

24 Maart 2007 | Nederland, Amsterdam

Joehoe!!!

Ten eerste wil ik even iedereen bedanken voor de verjaardagswensen!! Ik had eigenlijk niet verwacht dat er zoveel mensen aan zouden denken, aangezien ik het bijna zelf vergeten was. Hihihi! Maar ik heb wel een leuke verjaardag gehad hoor, in Paramaribo.

Vandaag had ik met Bart fietsen gehuurd. Eerst moesten we naar een dokter om malariapillen op te halen voor onze tour naar de binnenlanden. Daar kwamen we terrecht op een Hindoestaans verjaardagsfeest met een dominee en zoiets allemaal. Heel appart. Nee, niet voor mij hoor, voor iemand anders die ook jarig was, hihihi!
Daarna een stuk gaan fietsen door de regen. Bah bah, hihi! We zijn de Suriname rivier overgestoken en naar openluchtmuseum Nieuw Amsterdam gegaan. Had er wel wat meer van voorgesteld. Is een beetje verwaarloosd allemaal, wel jammer.

We hebben de dag afgesloten bij een pannekoek en poffertjes restaurant, hihi!

Nu ga ik snel stoppen want mijn internet tijd is op.
Morgen een berg beklimmen en maandag naar het binnenland en als we terug komen zit de vakantie er alweer op.
Tot snel allemaal!!!

  • 25 Maart 2007 - 08:51

    Teddie:

    Hey Zussie!
    Leuk desse nog ff een berichtje dr op hes gezet:D Vuul plezeer in de binnenlanden!!
    xxxxxxx

  • 25 Maart 2007 - 10:42

    Laura:

    Heyyyy Puckie!!!

    Als eerste; nog gefeliciteerd!!! :D Ik ben ook nogal vergeetachtig in zulke dingen he... ;) Nog heel veel plezier daar met zn tweetjes en als jullie weer in Nederland zijn gaan we een keer afspreken met zn allen! Lijkt me leuk! Jaja jullie tijd zit er ook al bijna op daar en dan is iedereen van de oude groep weer terug in dit koude landje... Geniet er nog even van en de groeten aan bartje!

    Xxx Laura

  • 25 Maart 2007 - 13:56

    Jan En Christien:

    He Puck, van ons ook nog hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag. We wensen jou en Bart ook een fijne tijd toe in Suriname, zijn benieuwd welke plaatsen jullie opzoeken.
    Groeten, xxx

  • 26 Maart 2007 - 08:36

    Jan En May En Bram:

    Hallo Puck

    Alsnog van harte gefeliciteerd met je verjaardag en heel veel plezier in de binnenlanden van Suriname

    Groetjes van de Wilmertjes

  • 28 Maart 2007 - 14:28

    Boy:

    Hey Puckie,

    leuk om te lezen dat het allemaal goed bevalt! De foto's zien er leuk uit! Veel plezier nog!

    Groetjes, kus, Boy

  • 29 Maart 2007 - 11:11

    Carmen:

    heey Kerel,

    klinkt leuk die vakantie in suriname.. ik wil dan ook zeker de fotos zien als je thuis bent.. jaja nog maar een paar weekjes..

    bye bye

  • 07 April 2007 - 18:23

    Berny:

    Puckske! Wat leuk om te lezen allemaal! Veel pleziertjes he! (K) Berny

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

03 April 2007

Boslandcreool-experience

24 Maart 2007

Hallo uit Paramaribo

20 Maart 2007

Daar issie weer!!!

02 Januari 2007

Feliz Ana Nobo!!!

20 November 2006

Jo Homies!!!
Puck

Actief sinds 11 Juli 2006
Verslag gelezen: 319
Totaal aantal bezoekers 40765

Voorgaande reizen:

07 Januari 2013 - 04 Augustus 2013

Zuid Oost Azie

13 Augustus 2006 - 13 Augustus 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: