Dag!! - Reisverslag uit Venlo, Nederland van Puck Jonkers - WaarBenJij.nu Dag!! - Reisverslag uit Venlo, Nederland van Puck Jonkers - WaarBenJij.nu

Dag!!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Puck

12 Augustus 2006 | Nederland, Venlo

Morgen is het dan eindelijk zo ver. Ik vertrek naar Curacao voor maar liefst zeven maanden! Ik ga stage lopen bij een organisatie die met verschillende kunst projecten bezig is. Zo moet ik een kunstagenda op gaan stellen en meewerken in de organisatie van een studie- en beroepenmarkt. Dinsdag begint mijn stage en via deze site houd ik jullie op de hoogte van alle ontwikkelingen.

Voor nu: de groente en een foto van Venlo, de volgende zal er een zijn van een parelwit strand en een hemelsblauwe zee, wiehoe!!!

  • 12 Augustus 2006 - 17:03

    Maike:

    Heej Pucky, wat leuk joh dat je naar Curacao gaat! Dat wist ik helemaal niet. En lachuh dat ik je op deze manier een beetje kan volgen. Heb je verder ook nog een leuke vakantie gehad? Ikke wel, lekker op vakantie geweest met Erik en nog wat vrienden naar Griekenland. Beetje chillen aan 't strand en gezellig stappen elke avond. Trouwens.. twee vrienden van mij gaan binnenkort ook naar Curacao. Meisje genaamd Jessica en een jongen die Ferdi heet. Misschien kon je ze nog wel tegen daar ;) Zou wel heel toevallig zijn. In ieder geval heel veel plezier en succes!! Als ik nog meer berichten in mijn mail krijg ga ik ze zeker lezen! Doeiiii liefs Maike (je ex-huisgenootje, voor 't geval je me ff vergeten was hihi)

  • 12 Augustus 2006 - 17:14

    Jos:

    Hey Puck,

    heel veel succes in Curacao en ik hou je site in de gaten met al je activiteiten..

    Kus Jos

  • 12 Augustus 2006 - 17:26

    Sabine:

    haaa poekie, heeeel veel plezier daar! met je papieamentoe gaat t ook zonder boek vast en zeker helemaal goed komen! dikke kus

  • 12 Augustus 2006 - 17:58

    Joseeke:

    viswief!! staek os erm luu ma de aoge oet!! veel plezeer he schat en werk neet te hard. tot vanavovend trouwens haha. xxx

  • 12 Augustus 2006 - 18:28

    Fanny:

    Hey Puck!
    Ik wens jou een hele goede reis! Hopelijk wordt jouw tijd in curacao een hele fijne periode. Ik ben benieuwd naar de foto's van de parelwitte strand en die blauwe zee:-). Dat is nog eens iets anders dan Scheveningen;-).En het weer zal er ook wel veel beter zijn als in Nederland.Ik zou zeggen: geniet ervan!
    Groetjes Fanny

  • 12 Augustus 2006 - 18:38

    Lisette:

    Hey Puck!

    Ik wins dich huul vuul plezeer en huul vuul succes dao! Gooije reis en ik kiek al oet naor de verheulkes euver dien belaevenisse!

    xxx Lisette

  • 12 Augustus 2006 - 20:31

    Mieke:

    Hee Puckske!!

    Ik wil je alvast veel plezier en succesop Curacao wensen! Doe je best op je stage en geniet ervan, dan doe ik dat op Aruba! Ik houd je site in de gaten.

    x Mieke (NHTV)

  • 12 Augustus 2006 - 20:48

    Marij:

    Hey Puck,
    Wat ontzetend leuk zo\'n site!!!
    Zal mooi zijn om zo op de hoogte te blijven van waar je allemaal mee bezig bent en wat je allemaal beleeft.
    Nogmaals heel veel succes en veel plezier.
    Dxus Marij

  • 12 Augustus 2006 - 21:09

    Sen:

    Hey Puck!!! ik wist helemaal niet dat je in het buitenland stage ga lopen! Tja we zien elkaar ook niet echt vaak meer dus logisch dat ik het niet wist. MAAR in iedergeval veel succes dan maar ik zie je misschien wel aan het einde van het 3e jaar!!! veel plezier en veel goede leermomenten toe gewenst!!

    XXX Sen

  • 13 Augustus 2006 - 07:42

    Eefke:

    heej puck! zo dat is nog snel gegaan! weet nog goed van je plannen voor Spanje! maar leuk dat je aan me gedacht hebt om mij te berichten over je curacao-leventje! ik zal ze allemaal braaf gaan lezen haha! have fun! liefs eefke

  • 13 Augustus 2006 - 12:02

    Loes:

    Hey Puck,

    Wat spannend dat je op Curacao stage gaat lopen! Leuk dat ik het zo hier allemaal een beetje kan volgen. Heel veel plezier en we zien elkaar vast wel weer op school in het vierde blok!

    Geniet ervan! xx Loes

  • 13 Augustus 2006 - 15:05

    Joon:

    Hey Puck!
    Ook ik hoor net pas dat je voor zeven maanden naar Curacao gaat! Dat is stukken beter dan bij jacobs werken he! Maar ga er van genieten en ik zal je site gaan volgen!
    Groetjes xxx Joni!

  • 13 Augustus 2006 - 19:46

    Canard!!:D:

    Hey Zussie!!!
    Goede reis gehad na dat emotionele afscheid op Schiphol? Jetlag? Verheug me nu al op mijn reisje Curacao!!:D hihi echt tof! We hebben je trouwens nog uit staan zwaaien op het Panorama-dek, nouja we wisten eigenlijk niet in welke van de 5 KLM toestellen, die de lucht in gingen, jij zat; dus hebben we maar naar allemaal gezwaaid:P. Vooral José kon dat zo goed, haha... Kijk uit naar je volgende bericht:D
    kwakkwak xxx Ted

  • 14 Augustus 2006 - 09:30

    Anna:

    Lieve Puckje!! ik wens je heel veel plezier op je stage, maak er wat van!!! eigenlijk twijvel ik daar niet aan, ik ken jou lang genoeg om te kunnen roepen dat Puckie is een FEEST_BEEST!!! hahaha ;) een dikke kus, Anna

  • 14 Augustus 2006 - 10:23

    Andere Jos:

    Ha Puck,

    leese noow al lekker op ut witte strand?? Wat leuk dasse stage geis laupe dao! Huul vuul succes en leuk det ik auk dien ontwikkelinge kin volge!! En netuurlik huul vuul plezeer!!

    Kus Jos

  • 14 Augustus 2006 - 17:21

    Bart:

    ha die Pucky,
    ja leuke site idd.
    nou je was al gaan stappen de eertse dag, dat beloofd veel goeds:).
    we zullen de verhalen en de foto's binnenkort wel te zien en te horen krijgen. nou geniet er van. gr en dikke kus bart

  • 15 Augustus 2006 - 09:39

    Loesje:

    Hey skatje!!! Enne mup veilig geland?Dat zal best he. Hopelijk ben je al een beetje geinstalleerd daar, heb je een beetje een fatsoenlijke kamer en kan je lekker gaan feesten daar en lig je nu heerlijk (met cocktailtje)onder een palmboom op t witte strand. Als dit dus zo is vertel het maar niet anders is half nl jalours! Nou ik zou zeggen heel veel plezier en ik zie het wel verscheinen op de site. Dikke kus Loesje

  • 16 Augustus 2006 - 11:09

    Naomi:

    AWWWWW we will miss ya! :) Veel plezier en veel succes! Er geniet er maar van heej! Ik zal zeker je belevenissen gaan volgen hoor. Zal vast veel spanneder zijn dat het eerste blok op school, hihi. :D

    xxx Naomi

  • 17 Augustus 2006 - 19:43

    Beppo:

    hey Puck ben je nu al da ?
    ik hoop het is alles goed gegaan met de reis
    gr Beppo

  • 19 Augustus 2006 - 18:34

    Christel:

    Heej super cool dat je stage gaat lopen in Curacao. Word je vast heeel bruin ;) Succes en heel veel plezier. Liefs Christel

  • 25 Augustus 2006 - 09:54

    Petra:

    Ha Puck,

    Mooie foto's. Leuk dat we je verhalen kunnen volgen.

    Groetjes, dikke kus, Petra M.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Venlo

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

03 April 2007

Boslandcreool-experience

24 Maart 2007

Hallo uit Paramaribo

20 Maart 2007

Daar issie weer!!!

02 Januari 2007

Feliz Ana Nobo!!!

20 November 2006

Jo Homies!!!
Puck

Actief sinds 11 Juli 2006
Verslag gelezen: 359
Totaal aantal bezoekers 40763

Voorgaande reizen:

07 Januari 2013 - 04 Augustus 2013

Zuid Oost Azie

13 Augustus 2006 - 13 Augustus 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: