Kerstgedachte voor deze 30 weeskinderen in Nepal! - Reisverslag uit Venlo, Nederland van Puck Jonkers - WaarBenJij.nu Kerstgedachte voor deze 30 weeskinderen in Nepal! - Reisverslag uit Venlo, Nederland van Puck Jonkers - WaarBenJij.nu

Kerstgedachte voor deze 30 weeskinderen in Nepal!

Door: Puck Jonkers

Blijf op de hoogte en volg Puck

13 December 2012 | Nederland, Venlo

Lieve allen,

Nog maar 25 nachtjes slapen en dan is het al zover! Dan stap ik samen met Bart in het vliegtuig om 7 maanden later pas weer een keer terug te komen.

Zoals de meesten van jullie ook wel weten, ga ik in die periode ook vrijwilligerswerk doen in een weeshuis in Nepal. Dit heb ik geregeld via een Nederlandse stichting. Voor meer info: www.syin.nl.
In dit weeshuis wonen 30 oorlogsgetroffen kinderen. In de periode dat ik daar ben, wil ik het weeshuis graag iets schenken. Ter plekke ga ik bekijken waar behoefte aan is en met hun staff en de stichting bespreken hoe ik hen iets blijvends kan schenken waar ze nog lang plezier en nut van hebben. Wat ik in ieder geval ga doen is de staff en oudste kinderen wat EHBO lessen geven en ook EHBO spullen zullen nodig zijn. Dat is dus alvast een begin.

Mochten jullie voor kerst nog niet weten aan welk goed doel jullie een bijdrage willen leveren, denk dan even aan deze 30 kinderen!
Alle sponsorbijdragen zijn van harte welkom op rekeningnummer 103996508 t.n.v. P. Jonkers o.v.v. SYIN. Uiteraard houd ik jullie via deze blog op de hoogte van de resultaten en bestemming van het sponsorgeld :-)

Alvast hartelijk dank, fijne feestdagen en een knallende jaarwisseling!
Tot het volgende bericht waarin we jullie zullen vertellen over onze Chinese avonturen :-)

Liefs,
Puck.

  • 13 December 2012 - 19:44

    Steffie:

    Hey Puck,

    Waat ein toffe actie! Ik gaon dich volge via deze site en wins og alves hiel vuul plezeer en succes in Nepal!

    Leefs Steffie

  • 22 December 2012 - 22:36

    Mickey:

    Hallo Puck, heel veel plezier. In Nepal. Geniet ervan. Ooit hoop ik dit ook een keer te kunnen doen!!! Ik hoop dat je veel kinderen kunt helpen .

    Gr. Mickey

  • 23 December 2012 - 15:09

    Vera:

    hey Puck,

    heel veel plezier! geniet er van en kom terug met nieuwe ervaringen en een rugzak vol avonturen! tot 4 januari, ik ben benieuwd naar je nepalese (?) kookkunsten! gr Vera

  • 01 Januari 2013 - 22:33

    Annet Hoeymakers:

    Hallo Puck en Bart,

    Allereerst nog de beste wensen voor een geweldig 2013. Denk dat deze reis een geweldige ervaring voor jullie zal zijn. Heel veel succes en we zullen geregeld jullie eens bekijken op jullie weg.

    Groetjes,

    Marc en Annet

  • 05 Januari 2013 - 10:14

    Christien En Jan:

    Hé Puck en Bart,
    Bijna is het zover. Jullie gaan!!!!!!
    Het eten gisteren was heerlijk en het was ook gezellig zo met elkaar afscheid nemen. Een blijde groet, een traantje bij sommigen en een wens in een schrift.
    Nog maals wensen we jullie een geweldige tijd toe en dat alles op jullie een mooie diepe indruk achter mag laten en jullie heel veel mogen zien.
    Reizen doet je leven verijken.
    Reizen doet je verdiepen in elkaar.
    Reizen leert zien hoe anderen leven
    Dat alles maakt je eigen leven mooier en leert dankbaar zijn voor wat je hebt.
    xxx Christien en Jan


  • 19 Januari 2013 - 19:40

    Juup Van Vegchel:

    ha puck en bart leuk gehad xx de familie van vlegchel

  • 19 Januari 2013 - 19:42

    Aafke:

    heeeeeei puch en bart heb geei ut leuk door weei heei wal woor god geei allemool heer?noor welke landen nog de beste wensen veur 2013 X aafke van vegchel

  • 03 Februari 2013 - 10:17

    Karin & Hans:

    Groetjes vanuit Wangen! Annemie Bert Hans Karin ein the cats

  • 31 Maart 2013 - 07:58

    Sabria:

    Wat gaaf!! Veel plezier

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Puck

Actief sinds 11 Juli 2006
Verslag gelezen: 943
Totaal aantal bezoekers 40768

Voorgaande reizen:

07 Januari 2013 - 04 Augustus 2013

Zuid Oost Azie

13 Augustus 2006 - 13 Augustus 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: